14 martie 2011

Dragii mei,

Ce incantata sunt sa intalnesc principii de viata asa sanatoase, aici, prin comentarii.

Insa, Andrei, eu nu sunt in masura sa cantaresc inteligenta cititorilor mei deoarece nu toti vin in completarea postarilor mele si,desigur, departe de mine gandul de a subestima pe cineva, dar sunt retinuta in a face clasificari. Sa nu uitam totusi ca, inainte de a fi publicat un comentariu este necesara aprobarea mea :)) Asadar, " cine se aseamana se aduna " :)
Stefan , ma bucur ca mi-ai gasit locul in care sa-ti consumi viciul - "placut cand ai cu cine" , sa-ti pui intrebari (chinuite sau nu ) , sa raspunzi ori sa gasesti raspunsuri :)

In alta ordine de idei, ma amuza faptul ca majoritatea comentatorilor sunt barbati si-mi sustin ideile de cele mai multe ori :). Am decis insa sa nu mai dau raspunsuri in mod direct la rubrica comentariilor pentru ca dezvolt acolo o intreaga polemica, luand in considerare punctele de vedere diferite ale oamenilor.
Reduc situatia la un cliseu social : Nu putem fi toti la fel !

O noapte linistita va doresc!

P.S. Suna atat de bine " Cititorii tai ... " !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu