18 martie 2011

Nostalgie la 4 AM

Cata dreptate avea mama cand imi zicea " traieste-ti puiule viata caci la anii astia nu te mai intorci niciodata ! "
Bine, acum nu ma plang ca a trecut timpul pe langa mine si ca mi-am consumat buna parte din tinerete, dar ma paste nostalgia pentru ca am trait niste experiente unice in adolescenta,  momente care nu se pot repeta si le-am pus la pastrare , in cutia minune, ca sa ma trezesc la 22 ani la fel de plina de viata dar mai responsabila, mai matura, mai constienta de realitate si de propria'mi persoana ...

Ma exprim intr-o nota usor dramatica aici , asa-i? Gata, lasam la o parte drama si nostalgia si ne continuam tineretile :))) Ia sa ma bucur de anii astia ca sa am dupa ce plange, pe buna dreptate, pe la 45-50 ani :))
Si sa trag pe dreapta , totusi, e 4 dimineata...
Bye !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu