17 aprilie 2011

38% Vol si schimb "euforic" de mesaje dragute :)

18 shot-uri numarate dupa feliile de lamaie. Eu cu Dee. Cum am postat si pe face, ea de suparare, eu de ciuda. Azi ar fi trebuit sa simt la picioare ceva nisip de Mamaia, sa aud niste valuri si sa vad Marea ... dar s-au modificat ( amanat ) planurile.
Bun.
In alta ordine de idei, stiti ca mie imi place sa postez pe blog, mereu, cate ceva din ce m-a facut sau ma face sa ma simt bine, sa zambesc. Fara sa intru prea mult in detalii, copy-paste :
alice, ești pe calea cea bună! îmi place atitudinea ta din ultima vreme! la nivelul ființei tale, știi că un scorpion se ridică din propria-i cenușă. e exact ceea ce faci tu acum. distracție plăcută acolo! îți doresc tot binele din lume!  Semnat de Andrei Cochior ( tot scorpion :p )
Minunat! :-)

Anyway, acum ma simt "putin" ciudat ( fizic ) si presimt ca voi lenevi in pat toata ziulica :))
E Duminica Floriilor, mi-am umplut camera cu zambile proaspat culese din curtea bunicilor mei, mai e o saptamana pana la Paste, azi e soare si e caldut! Foarte frumos, deja intru in atmosfera de sarbatoare si astept cu nerabdare momentele frumoase care urmeaza :-)

La multi ani celor care poarta nume de flori!

p.s. nu mai beau in viata mea!!! :))

2 comentarii:

  1. Cand ai numarat feliile de lamaie? Pe alea de mandarina le-ai pus la calcul :P?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooh, chiar ! Am uitat de mandarina :| Inseamna ca au fost mai multe ?:O
    :))

    RăspundețiȘtergere