21 mai 2011

Deea scrie

Deea, 22 ani

1. De ce iti este cel mai dor din copilarie?
De familie, de momentele petrecute alaturi de ea.

2. Cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mandri de tine ?
Imi imaginesc cu drag de momentul in care i s-a luminat intreaga fata mamei mele atunci cand profesoara de la facultate i-a spus ca portfoliul meu cu fotografii este cu mult peste cel al celui mai bun student din anul 3, in conditiile in care eu nici nu incepusem facultatea.

3. Pe cine ai dezamagit cel mai tare ?
Cel ca zilnic dezamagesc o singura persoana, cea care-mi pazeste fiecare miscare, prin simplu fapt ca nu-mi urmez visele si nu am mai multa incredere in mine.

4. Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum ?
Credeam candva ca dragostea dintre doi oameni poate sa dureze o viata intreaga...

5. La ce esti cel mai bun , ce stii sa faci mai bine decat toti oamenii pe care-i cunosti personal ?
Mi-e greu sa ma auto-analizez, dar consider ca detin o viziune diferita de ceilalti in ceea ce priveste fotografia si modurile de abordare a acesteia.

6. Ce crezi ca e cel mai enervant la tine, in ochii celor dragi ?
Lipsa de incredere, timiditatea, aroganta...

7. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani ?
Am fost crescuta cu mentalitatea ca lucrurile materiale nu ar trebui venerate, dar in acelasi timp nu mi-a lipsit nimic. Insa stiu sigur ca orgoliul meu nu mi-ar permite sa ma cobor prea mult, mai ales pentru ceva material.

8. Care crezi ca e cea mai importanta calitate pe care ai mostenit-o de la parintii tai ?
Cu siguranta ca blandetea, rabdarea, meticulozitatea si dragostea pentru cei dragi, le-am mostenit de la ea.

9. Care e cel mai prost om pe care-l cunosti ?
Mi-e imposibil sa raspund la aceasta intrebare, nu pot sa cataloghez in asemenea fel oamenii.

10. Care e sunetul care te enerveaza cel mai tare ?
Sforaitul.

11. La ce eveniment din viata ta ai fost cel mai emotionat (emotionata) ?
Examenul de Bacalaureat si admiterea la facultate mi-au creat cele mai mari cresteri de tensiune pana acum.

12. Care ar fi singurul lucru pe care ti-ar placea sa-l furi (fiind singura sansa de a-l avea)?
Clipele ce-au trecut. Mi-as dori sa-mi retraiesc viata, sa ma mai bucur de oamenii care-au fost, candva, langa mine.

13. In fata cui te simti cel mai pierdut, emotionat, blocat ?
Ma pierd usor in fata persoanelor autoritare.

14. Cand ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul ?
Dupa o minciuna inocenta, fara sens, care a transformat adevarul in ceva dureros si dezamagitor.

15. Ce-ai vrea sa schimbi cel mai tare in viata ta ?
Pe plan psiholig, mi-as dori sa am mai multa incredere in mine. Pe plan sentimental, mi-as dori o familie, un sot minunat si un copil, cat mai curand!

16. Care e cea mai proasta scuza pe care ai folosit-o vreodata ?
Mereu cand mi-a fost teama de ceva, m-am eschivat folosind motive puerile, iar acum urmaresc cum trec momentele pe langa mine si nu pot sa le readuc in viata mea...

17. Ce nu i-ai putea ierta niciodata omului pe care-l iubesti ?
Desi nu accept minciuna si inselatul, daca e vorba despre omul sufletului meu, consider ca orice greseala poate fi reparata si iertata, in doi...

18. Care a fost jucaria ta preferata in copilarie ?
Ursuletul roz si mic, Tzucky, fara de care nu puteam dormi noaptea.

19. Pe cine te bazezi daca ti se intampla o nenorocire  ?
In primul rand, pe propria persoana. Tind sa ma inchid in mine atunci cand apar momente grele in viata mea...

20. Care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat ?
"Poti sa atingi stelele, trebuie doar sa ai incredere in tine, poti realiza orice." si "Ai incredere in mine."

21. Pe cine simti cel mai tare nevoia sa protejezi ?
Involuntar, sunt protectica fata de toti oamenii si animalele din jur, dar pentru persoanele pe care le iubesc calc pe cadavre.

22. Care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult ?
Mereu m-au atras corpurile ceresti, dar niciodata nu am apucat sa aprofundez acest domeniu. De asemenea, mi-as dori mi-as dori sa cunosc toate secretele fotografiei, artei.

23. Cine iti lipseste cel mai tare in acest moment ?
Sunt doua persoane fara de care nu mi-as fi dorit sa-mi imaginez viata: M. & R.

24. In ce privinta crezi ca esti cel mai putin inteles ?
Cand vine vorba de sentimente, dar doar pentru ca imi este foarte greu sa vorbesc despre ele, sa le scot la iveala si astfel cuvintele, gesturile imi sunt interpretate intr-un mod eronat.

25. Care e cel mai frumos cuvant din limba ta ?
"Mama".

26. Unde te simti cel mai in siguranta ?
In mintea mea, alaturi de cele mai frumoase amintiri.

27. Care a fost cel mai frumos compliment ce ti s-a facut vreodata ?
"Vis cu ochii negri."

28. Care e persoana care te face sa razi, sa te simti relaxat ?
Sunt multe persoane care reusesc sa-mi induca o stare de bine, dar exista un singur om care reuseste sa-mi puna zambetul pe buze, doar gandindu-ma de el.

29. Pentru ce te rogi cel mai des ?
Am incetat sa mai cred in divinitati.

30. Cine te-a influentat cel mai mult pana acum ?
Demnitatea si distinctia cu care si-a trait Ea viata cu siguranta sunt si vor reprezenta mereu un model de viata pentru mine.

31. Care a fost primul tau vis implinit ?
Intrarea la facultatea dorita a reprezentat un punct de start pentru toate visele, planurile mele.

32. In ce an al vietii tale ai simtit ca te-ai schimbat cel mai mult ?
2009 cu siguranta a fost cel mai urat an din viata mea, care mi-a schimbat toate planurile, gandurile, inclusiv perceptia asupra vietii.

33. Care a fost cel mai indraznet lucru pe care l-ai facut (sau l-ai face) cu o persoana de acelasi sex cu tine ?
Am pretins, amandoua, ca suntem impreuna, pentru a scapa de unele invitatii agasante.

34. Ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact in viata ta?
Mi-e greu sa ma imaginez fara smartphone-ul meu, fara laptop si conexiune la Internet.

35. Care a fost cel mai romantic moment din viata ta ? Iar daca n-a fost, cum ar arata el ?
Mi-as dori sa apara la usa mea, cu un buchet de lalele albe si sa-mi spuna ca nu-si poate imagina viata fara mine. Ar fi cel mai romantic gest. Utopic ar fi daca ar exista si-un inel de logodna in mana lui :-)).

36. Cat de departe ai merge pentru persoana pe care o iubesti?
Pana in cer si inapoi.

37. Esti implinit (implinita)?
Negativista din nastere, am fost tentata sa scriu un sec 'Nu.', dar in ultimii ani am invatat sa ma bucur si sa pretuiesc fiecare clipa care-mi e oferita. Am prieteni care ma iubesc, rude care-mi sunt aproape, iar soarele si stelele apare pe cer in fiecare zi, negresit... Ma bucur de lucrurile marunte in asteptarea celor care ma vor face sa ametesc de fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu