15 mai 2011

La multi ani mama!

Nu se poate sa nu notez aici ca a fost ziua mamei mele, pe 14 mai :-) Insa din cauza lipsei de timp si a agitatiei permanente din acest sfarsit de saptamana, nu am reusit sa prind rapid un moment, o clipa de inspiratie, sa insir aici cateva cuvinte pe care sa le dedic cu mare drag celei mai scumpe fiinte din viata mea!
Bineinteles ca in acest week-end am fost alaturi de ea, am mangaiat-o si am sarutat-o, i-am oferit caldura si dragoste asa cum m-am priceput si eu [avand in vedere ca sunt un soi de tipa cumva "rece"; whatever, eu ma inteleg. si ea ma intelege! ;))]
Asadar mami, stiu ca citesti din blog tooot timpul si poate de multe ori acesta iti "traduce" atitudinea pe care o am in casa, in prezenta ta... acum, de aici din camera mea si cu laptopul in brate iti scriu ca te iubesc enorm de mult! Si pentru mine, simplele cuvinte fac mai mult decat miile de declaratii siropoase :-)

Sa fii fericita mama si multa iubire, liniste si implinire iti doresc!

P.S. Super week-end! Restul ... e Cancan ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu