8 mai 2011

Si Alisu da niste raspunsuri :-)

" In primul rand, ar fi o dovada de fair-play sa raspunzi tu la intrebari si apoi sa-ti raspunda ceilalti! :-) "  zise el.

Alice, 22 ani:

1. De ce iti este cel mai dor din copilarie? De circ, teatrul de papusi, vacantele de vara ...
2. Cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mandri de tine ? De multe ori am simtit, chiar si acum :-)
3. Pe cine ai dezamagit cel mai tare ? De cele mai multe ori, pe mine.
4. Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum ? Facultatea de Jurnalism (dar nu e o cauza pierduta)
5. La ce esti cel mai bun , ce stii sa faci mai bine decat toti oamenii pe care-i cunosti personal ? Sa-mi scriu gandurile si ceea ce simt.
6. Ce crezi ca e cel mai enervant la tine, in ochii celor dragi ? Cred ca sunt superficiala in unele cazuri iar mai multe persoane mi-au zis ca sunt greu de deslusit, sunt o "enigma"- mi se trage de la zodie :-D
7. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani ? Sunt multe lucruri groaznice care se pot face pentru bani insa nu stiu daca le-as face eu.
8. Care crezi ca e cea mai importanta calitate pe care ai mostenit-o de la parintii tai ? Inteligenta si bunatatea
9. Care e cel mai prost om pe care-l cunosti ? Cunosc, cunosc!
10. Care e sunetul care te enerveaza cel mai tare ? Scartaitul celofanului, al pungilor si alarma de la telefon.
11. La ce eveniment din viata ta ai fost cel mai emotionat (emotionata) ?   La afisarea rezultatelor din examene, olimpiade, admiteri. Sunt praf in momentele alea ;))
12. Care ar fi singurul lucru pe care ti-ar placea sa-l furi (fiind singura sansa de a-l avea..)? Nu ar fi un lucru, ar fi probabil o persoana pe care mi-as dori-o foarte mult, deci ar fi rapire, sechestru ceva de genul :-))
13. In fata cui te simti cel mai pierdut, emotionat, blocat ? Mi se intampla rar, insa ultima data am patit-o, anul asta, in fata preotului la spovedanie ...
14. Cand ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul ? Cand eram vinovata de ceva.
15. Ce-ai vrea sa schimbi cel mai tare in viata ta ? Parti din trecut care si-au pus amprenta (in mod negativ) pe personalitatea mea de azi.
16. Care e cea mai proasta scuza pe care ai folosit-o vreodata ? Am dat vina pe altcineva :P
17. Ce nu i-ai putea ierta niciodata omului pe care-l iubesti ? Lipsa de respect si ignoranta.
18. Care a fost jucaria ta preferata in copilarie ? Arcul acela, curcubeul, pe care mereu il incurcam si-l ascundeam sub pat :)) si "jocul pe televizor", nu mai stiu cum se numea, cu Super Mario, ceva cu impuscatul ratelor... Jucam pana imi sareau firele de la joystick :-))
19. Pe cine te bazezi daca ti se intampla o nenorocire  ? Pe parinti.
20. Care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat ? " Nu e bine, esti nebuna, ti-o faci cu mana ta!"
21. Pe cine simti cel mai tare nevoia sa protejezi ? In general pe copii.
22. Care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult ? In general tot ce tine se misticism, paranormal, viata de dupa moarte, reincarnarea. :-D
23. Cine-ti lipseste cel mai tare in acest moment ? Luiza
24. In ce privinta crezi ca esti cel mai putin inteles ? In felul in care imi administrez viata.
25. Care e cel mai frumos cuvant ? Dorinta.
26. Unde te simti cel mai in siguranta ? Oriunde, atat timp cat am cu mine pe cineva care imi ofera siguranta :-)
27. Care a fost cel mai frumos compliment ce ti s-a facut vreodata ? Aww, cu riscul de a te supara ca postez asta,tu cel care mi-ai spus, mie mi s-a parut cel mai frumos compliment : "esti o femeie frumoasa foc, cu planuri marete, poti realiza multe lucruri in viata, ai idealuri superbe si poti avea orice si pe oricine oricand ai vrea tu"  :-)
28. Care e persoana care te face sa razi, sa te simti relaxat ? Aici sunt doua persoane: Mama si Luiza, amandoua au acelasi efect benefic asupra mea :-)
29. Pentru ce te rogi cel mai des ? Pentru 3 lucruri dar care nu se zic :P Ca altfel nu se mai indeplinesc :-))
30. Cine te-a influentat cel mai mult pana acum ? De regula, sentimentele.
31. Care a fost primul tau vis implinit ? Sa calatoresc in afara tarii.
32. In ce an al vietii tale ai simtit ca te-ai schimbat cel mai mult ? Intre 2009-2010.
33. Care a fost cel mai indraznet lucru pe care l-ai facut  (sau l-ai face) cu o persoana de acelasi sex cu tine ?  Nu vreau sa raspund :-))
34. Ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact in viata ta? Internetul, fara doar si poate :-)
35. Care a fost cel mai romantic moment din viata ta ? Iar daca n-a fost, cum ar arata el ? Pai am fost ceruta in casatorie o data, intr-un mod original ... :-)) Si chiar daca nu mai am nici o legatura cu acel tip, atunci mi s-a parut cel mai romantic :-) Insa sunt convinsa ca vor urma momente si mai romantice ( de fapt, sper) ;))
36. Cat de departe ai merge pentru persoana pe care o iubesti? Fizic,practic pana la capatul lumii :-) Moral cred ca "as calca si pe cadavre" :-)
37. Esti implinit (implinita) ? Nu, inca ! :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu