4 mai 2011

Ville Light scrie

Ville Light, 22 ani :

1.  De ce iti este cel mai dor din copilarie?
     De linistea sufleteasca si de indiferenta pe care o aveam.
2.  Cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mandri de tine ?
     Mmmmmmm cei mai mandri au fost cand am luat examenul la Cambridge.
3.  Pe cine ai dezamagit cel mai tare ?
     Cred ca cel mai tare mi-am dezamagit bunica.
4.  Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum ?
     De a fi cu o persoana mai mult decat am fost.
5.  La ce esti cel mai bun , ce stii sa faci mai bine decat toti oamenii pe care-I cunosti personal ?
     Sa ma tin de cuvant orice ar fi.
6.  Ce crezi ca e cel mai enervant la tine, in ochii celor dragi ?
     Aroganta si sustinerea unui lucru pana la capat.
7.  Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani ?
     Daca as fura de la cineva care a muncit foarte mult pentru acei bani si are nevoie de ei pentru intretinerea   familiei sau doar pentru a supravietui
8.  Care crezi ca e cea mai importanta calitate pe care ai mostenit-o de la parintii tai ?
     Mmmmmmm putina frumusete de la unu putina de la celalalt si am iesit eu perfect :).
9.  Care e cel mai prost om pe care-l cunosti ?
     Intrebare prost adresata...pas
10. Care e sunetul care te enerveaza cel mai tare ?
      Sunetul de creta cand scartie.
11. La ce eveniment din viata ta ai fost cel mai emotionat (emotionata) ? 
      La prima zi de facultate.
12. Care ar fi singurul lucru pe care ti-ar placea sa-l furi (fiind singura sansa de a-l avea..)?
      Dragostea unei persoane.
13. In fata cui te simti cel mai pierdut, emotionat, blocat ?
      Probabil in fata persoanei pe care inca o mai iubesc.
14. Cand ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul ?
      Atunci cand stiam ca voi face sa sufere o persoana.
15. Ce-ai vrea sa schimbi cel mai tare in viata ta ?
      Din trecut multe, din prezent nimic.
16. Care e cea mai proasta scuza pe care ai folosit-o vreodata ?
      Toate scuzele sunt proaste atunci cand nu sunt reale.
17. Ce nu i-ai putea ierta niciodata omului pe care-l iubesti ?
      Atata timp cat iubesti cu adevarat acea persoana cred ca poti trece peste tot.
18. Care a fost jucaria ta preferata in copilarie ?
      Un robotel pe care l-am stricat cand am ajuns beat prima data acasa. :((
19. Pe cine te bazezi daca ti se intampla o nenorocire  ?
      Depinde de nenorocire, dar in general apelam la fratele meu.
20. Care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat ?
      Sa tac, sa nu fac nimic si sa las lucrurile sa-si urmeze cursul.
21. Pe cine simti cel mai tare nevoia sa protejezi ?
      Pentru toti cei din familia mea daca nu ar exista alta solutie mi-as da viata.
22. Care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult ?
      Informatica.
23. Cine-ti lipseste cel mai tare in acest moment ?
      Silvia.
24. In ce privinta crezi ca esti cel mai putin inteles ?
      Atunci cand vine vorba de o persoana la care am tinut foarte mult.
25. Care e cel mai frumos cuvant ?
      Nu cred ca exista alt cuvant mai frumos decat "Te iubesc".
26. Unde te simti cel mai in siguranta ?
      Acasa.
27. Care a fost cel mai frumos compliment ce ti s-a facut vreodata ?
      Probabil atunci cand am facut un lucru si am fost apreciat foarte mult.
28. Care e persoana care te face sa razi, sa te simti relaxat ?
      George :)) .
29. Pentru ce te rogi cel mai des ?
      Pentru impacarea cu o persoana.
30. Cine te-a influentat cel mai mult pana acum ?
      Bunica.
31. Care a fost primul tau vis implinit ?
      Momentan nici un vis nu mi-a fost indeplinit.
32. In ce an al vietii tale ai simtit ca te-ai schimbat cel mai mult ?
      2010
33. Care a fost cel mai indraznet lucru pe care l-ai facut  (sau l-ai face) cu o persoana de acelasi sex cu tine ?
      Sincer nu-mi trec prin minte lucruri de genu asta.
34. Ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact in viata ta?
      Calculatorul
35. Care a fost cel mai romantic moment din viata ta ? Iar daca n-a fost, cum ar arata el ?
      Cand am iesit la film cu persoana iubita de aniversarea noastra.
36. Cat de departe ai merge pentru persoana pe care o iubesti?
      Pana la capat
37. Esti implinit (implinita) ?
      Nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu