4 mai 2011

Vlad scrie

Vlad, 23 ani :

1.De ce iti este cel mai dor din copilarie?
  de vb intelepte ale bunicului si bunicii
2.Cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mandri de tine ?
  cand am intrat la facultate
3.Pe cine ai dezamagit cel mai tare ?
  pana acum pe nimeni
4.Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum ?
  nu am pierdut nici unu pana cum
5.La ce esti cel mai bun , ce stii sa faci mai bine decat toti oamenii pe care-i cunosti personal ?
  sa dau sfaturi
6.Ce crezi ca e cel mai enervant la tine, in ochii celor dragi ?
  ma pripesc
7.Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani ?
   sa ma insor cu o baba
8.Care crezi ca e cea mai importanta calitate pe care ai mostenit-o de la parintii tai ?
  dragostea pt familie
9.Care e cel mai prost om pe care-l cunosti ?
  no comm
10.Care e sunetul care te enerveaza cel mai tare ?
    zgariatul cu unghia pe tabla
11.La ce eveniment din viata ta ai fost cel mai emotionat (emotionata) ? 
    knd am dat bacu
12.Care ar fi singurul lucru pe care ti-ar placea sa-l furi (fiind singura sansa de a-l avea..)?
    copilaria
13.In fatza cui te simti cel mai pierdut, emotionat, blocat ?
    in fata unei pers nu pot spune numele...
14.Cand ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul ?
    knd treb sa aleg intre 2 pers
15.Ce-ai vrea sa schimbi cel mai tare in viata ta ?
    sa fiu mai nepasator uneori
16.Care e cea mai proasta scuza pe care ai folosit-o vreodata ?
    k mi s-au rupt adidasii
17.Ce nu i-ai putea ierta niciodata omului pe care-l iubesti ?
    sa ma insele
18.Care a fost jucaria ta preferata in copilarie ?
    papusele
19.Pe cine te bazezi daca ti se intampla o nenorocire  ?
    fratele meu
20.Care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat ?
    sa nu-mi fac de rusine familia
21.Pe cine simti cel mai tare nevoia sa protejezi ?
    fratimiu
22.Care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult ?
    stiinta
23.Cine-ti lipseste cel mai tare in acest moment ?
    tataia si bunica
24.In ce privinta crezi ca esti cel mai putin inteles ?
   in privinta cum ma indragostesc si pe cine iubesc
25.Care e cel mai frumos cuvant?
    te iubesc
26.Unde te simti cel mai in siguranta ?
    in mijlocul familiei mele
27.Care a fost cel mai frumos compliment ce ti s-a facut vreodata ?
   ca am ceva deosebit fata de celelalte pers
28.Care e persoana care te face sa razi, sa te simti relaxat ?
    alisu
29.Pentru ce te rogi cel mai des ?
   pt sanatatea mea si a familiei mele
30.Cine te-a influentat cel mai mult pana acum ?
    parintii
31.Care a fost primul tau vis implinit ?
   sa fac seminarul de teologie
32.In ce an al vietii tale ai simtit ca te-ai schimbat cel mai mult ?
  21 ani
33.Care a fost cel mai indraznet lucru pe care l-ai facut  (sau l-ai face) cu o persoana de acelasi sex cu tine ?
   am dansat
34.Ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact in viata ta?
   telefonu :))
35.Care a fost cel mai romantic moment din viata ta ? Iar daca n-a fost, cum ar arata el ?
   eu si ea in camera de hotel iarna la munte 3 zile acum 4 ani
36.Cat de departe ai merge pentru persoana pe care o iubesti?
    pana la capatu lumii
37.Esti implinit (implinita) ?
    nu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu