14 august 2015

The Liebster Award

Draga mea, iti multumesc :)





Cred ca era timpul sa dezmortesc un pic atmosfera pe blog, cu atat mai mult cu cat setul de intrebari pe care l-ai pregatit e de-a dreptul o provocare.

Inteleg ca e un obicei in lumea bloggerilor, de a-si transmite intre ei idei si sugestii de postari, pentru a impartasi parerile, viziunile si stilurile de viata.

Incantata fiind si nerabdatoare, iti raspund cu drag intrebarilor pe care le-ai gandit pentru noi :)



1.  De ce ai inceput acest blog?

 Pentru ca a fost o vreme in care tot ce aveam mai de pret erau: un laptop, tigari, mult timp liber la dispozitie si o gramada de ganduri.

2. Care este cariera la care visezi?

Intrebarea asta ma pune in dificultate pentru ca imi doresc, de fapt, sa am multe activitati din care pot castiga bani, din care sa invat, sa ma dezvolt si care sa-mi ofere satisfactii profesionale, pe termen lung.
In principiu visez sa lucrez pentru mine si bussines-ul meu.

3. Care este produsul de beauty favorit (tip de produs + brand)?

Fondul de ten, fara doar si poate!! 
Pana acum, n-a reusit nici unul sa ma dea pe spate ca Dermablend-ul de la Vichy.

4. Ce iti place cel mai mult la tine?

Puterea interioara.

5. Daca ai putea sa schimbi un singur lucru la tine, care ar fi acela?

Determinarea.

6. Unde te vezi peste 5 ani?

In vacanta, in State.

7. Care este cea mai mare teama a ta?

Mi-e teama sa nu pierd oamenii la care tin si sa nu dezamagesc oamenii care tin la mine.

8. Cine te inspira? 

Ma inspir din ce simt.

9. Cum treci peste o zi stresanta?















10. Iti faci si duci pana la bun sfarsit rezolutiile de Anul Nou? 

De obicei imi propun un an mai bun ca cel anterior. In unii ani imi iese rezolutia, in altii nu :))

11. Esti fericita?

Asta nu-i intrebare :) E tema de gandire. 
O sa scriu o postare separata ca sa-ti satisfac curiozitatea.



Intrebarile mele sunt:

1.  Care e cea mai arzatoare dorinta a ta?
2. Ti-ai stabilit prioritatile ?
3. Daca ai da timpul inapoi, ce ai schimba in deciziile luate pana acum?
4. Daca asta ar fi ultima ta zi, ce ai face?
5. Pe ce cheltuiesti cei mai multi bani?
6. Descrie-te intr-un citat.
7. Ce te relaxeaza?
8. Ai fobii si daca da, la ce?
9. Daca ai putea sa conduci lumea, ce ai schimba la ea?
10. Ce iti da putere in momentele mai putin placute?
11. Unde te vezi peste 5 ani? ( buna intrebare :) )


O nominalizez pe Luiza sa raspunda. Cu sinceritate.
De asemenea, pentru cine mai doreste sa raspunda: rubrica de comentarii, de mai jos,  va sta la dispozitie.

Chiar sunt curioasa :)







Un comentariu: